
Tinnitusfree
social media transformatie

Samenwerking met The TinnitusFree Foundation
The TinnitusFree Foundation zet zich wereldwijd in om het proces naar een genezing voor tinnitus te versnellen. Ze werven fondsen voor medisch onderzoek en creëren bewustwording rondom deze aandoening.
Voor hun aanwezigheid op social media konden ze versterking gebruiken en daarvoor schakelden ze 4Flowers in.
Social Transformatie
4Flowers heeft een social media strategie ontwikkeld gericht op bereik en engagement. We hebben de social kanalen van TinnitusFree een complete make-over gegeven met een frisse visuele stijl, die de aandacht pakt maar tegelijkertijd rust uitstraalt.
4Flowers heeft een social media strategie ontwikkeld gericht op bereik en engagement. We hebben de social kanalen van TinnitusFree een complete make-over gegeven met een frisse visuele stijl, die de aandacht pakt maar tegelijkertijd rust uitstraalt.
Daarnaast hebben we een contentkalender gemaakt vol creatieve haakjes, informatieve posts en duidelijke explainervideo’s met onze creator Hakan.
Het resultaat? Een sterkere online aanwezigheid én nu al gigantisch meer betrokkenheid bij hun belangrijke missie.
Visuele transformatie

