Ons Verhaal
Waarom 4Flowers?
Steeds meer consumenten eisen een inclusieve aanpak van bedrijven, terwijl de explosieve opkomst van digitale media een platform biedt voor diverse media talenten. Toch zien we dat veel adverteerders nog steeds moeite hebben om deze talenten in hun campagnes te integreren en daarnaast moeite hebben met het effectief bereiken van een diverse doelgroep.
Bij 4Flowers overbruggen we deze kloof door adverteerders te verbinden met de culturele bewegingen die onze maatschappij vormgeven. Met een op maat gemaakte en inclusieve aanpak helpen we merken impact te maken en zorgen we ervoor dat elke stem vertegenwoordigd is en cultuurvormers hun flowers (credits, respect) krijgen.

Ilias Spanjer
Als voormalig hoofd van jongerenplatformen ParraTV en Complex NL weet Ilias als geen ander hoe je jongeren aanspreekt. Na 5 jaar lang wekelijks miljoenen diverse jongeren te hebben bereikt met zowel redactionele als branded content heeft hij voelsprieten ontwikkeld voor wat er leeft onder Generatie Z en Generatie Y. Gedreven door de missie om culturele kloven te overbruggen, streeft Ilias ernaar ervoor te zorgen dat merken op een authentieke en inclusieve manier betekenisvol kunnen communiceren met diverse doelgroepen.
Chantal Lo-A-Tjong
De afgelopen 16 jaar heeft Chantal haar commerciële kennis en kracht ingezet voor bedrijven zoals Sanoma, Wayne Parker Kent en Hearst. Na verschillende avonturen en ervaringen ontwikkelde ze een verlangen naar een meer inclusieve mediarepresentatie.
Chantal jaagt dit verlangen nu na met haar eigen bedrijf, 4Flowers, waar ze haar netwerk, werkervaring en mediakennis zal inzetten om mediabureaus, adverteerders en talenten te helpen een diverser publiek aan te spreken.


Chantal Lo-A-Tjong
Over the past 16 years, Chantal has used her commercial knowledge and strength for companies such as Sanoma, Wayne Parker Kent and Hearst. After several adventures and experiences she has developed a desire for more inclusive media representation. She is now chasing this desire with her own company; 4Flowers, where she will use her network, work experience and media knowledge to help media agencies, advertisers and talents to appeal to a more diverse audience.
Talk to us
Have any questions? We are always open to talk about new projects, creative opportunities and how we can help you.